Google Adwords Nedir?

Bildiğiniz üzere Google Adwords, Google tarafından sunulan bir reklam hizmetidir. Genellikle aranan kelimelerle eşleştirilen reklamlar bu hizmet sayesinde kullanıcıların ekranına gelir. Dolayısıyla Google Adwords ile yeni müşteri kazanmak ve firma kazançlarını artırmak mümkün hale gelecektir. Gelirinin tamamına yakınını Google Adwords ile kazanan arama motoru, aynı zamanda dijital dünya için de iyi bir reklam aracıdır. Bu sayede dilediğiniz reklamı istediğiniz hedef kitleye yönelik olarak birkaç saniye içerisinde yayınlayabilirsiniz.

Google Adwords platformunu firmanız için avantaja çevirerek doğru zamanda doğru kişilere ulaşabilirsiniz. Bunu yaparken hedefleme, bütçe kontrolü, ölçümleme gibi özelliklere dikkat etmeniz gerekir. Bu sayede Google Adwords ile vereceğiniz reklam amacına ulaşmış olacaktır.

Adwords Kalite Skoru 

Düşük seviyelerde olan adwords kalite skoru çeşitli olumsuz etkileri beraberinde getirir. Yapılan reklamlardan elde edilen düşük performans çoğunlukla Google tarafından verilen düşük puanlardan dolayı ortaya çıkar. Bunları detaylıca bilebilmek ve buna karşı önlem alabilmek için SEM SEO her an size destek sağlamaktadır. Buna yönelik olarak SEM SEO bünyesinde yüksek seviyelerdeki adwords kalite skorları için kapsamlı inceleme yapılıyor ve bu noktadaki sorunlar tespit ediliyor. Daha sonra adwords kalite skoru için yeni kurallar belirlenerek çalışmaya devam ediliyor. SEM SEO adwords kalite skoru çalışmaları için linkten faydalanabilirsiniz: https://www.semseo.com.tr/rehber/sem/adwords-kalite-skoruhttps://i.hizliresim.com/2OPlNj.jpg

Adwords Kalite Skoru Nasıl Belirlenir?

Adwords kalite skoru belirlenirken çeşitli özellikler dikkate alınır. İlk olarak reklamların tıklanma oranına, anahtar kelimelere ve görünen URL’lere bakılır. Anahtar kelimelerin açılış sayfaları ve reklamlarla olan alakası adwords kalite skoru üzerinde doğrudan etkilidir. Bunların yanı sıra açılış sayfalarının özgünlüğü, gezilebilirliği, şeffaflığı ile hesabınızın hedef kitle olarak seçtiğiniz bölgede ne kadar başarılı olduğu da kalite skoru için dikkate alınır. Bunlara ek olarak Google tarafından açıklanmayan diğer faktörler de puan hesaplamasında etkilidir.

Google Görüntülü Reklam Ağı

Görüntülü reklam ağı sitesinde görünen grafik reklamlar olarak ifade edilen görüntülü reklamlar çeşitli biçim ve boyutlarda olacak şekilde hazırlanır. Görüntülü reklam ağı amacıyla statik resimler, metin reklamlar, geniş içerikli video ya da metin reklamları ve hareketli görüntüler kullanılır. Görüntülü reklam ağı hakkında daha fazla bilgi almak için SEM SEO’dan destek alabilirsiniz: https://www.semseo.com.tr/rehber/sem/google-goruntulu-reklamlar

Yapılan görüntülü reklam ağı ile ana amaçlar satışları artırmak, daha fazla işinin firmanızı fark etmesini sağlamak, sadakat oluşturmak şeklinde ifade edilir. Bu uygulama sayesinde reklamlarınız ilgili web sitelerinde görünür hale gelecektir. Doğru şekilde oluşturacağınız görüntülü reklam ağı izleyicilerin ilgisini çekmenizi ve onların firmanızla ilgilenmesini sağlar. Dilerseniz görüntülü reklam ağı oluştururken hedef siteler seçebilir ya da belirli konularda içerik üreten yerlerde yoğunlaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın